;

  • دندانپزشکی در گوهردشت دندانپزشکی در گوهردشت
  • دندانپزشکی در گوهردشت دندانپزشکی در گوهردشت
  • دندانپزشکی در گوهردشت دندانپزشکی در گوهردشت
  • دندانپزشکی در گوهردشت دندانپزشکی در گوهردشت
این مطلب را پسندیدم :

دندانپزشکی در گوهردشت

مدیریت: خانم دکتر غلامی

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۹۹۰۰۳۰ - ۰۲۶۳۴۹۹۰۰۴۰ - ۰۲۶۳۴۲۱۳۱۲۶

اینستاگرام: Ava_dental_clinic8893

آدرس: کرج، خیابان اصلی گوهردشت ، بین نهم و دهم غربی

توضیحات

دندانپزشکی در گوهردشت، بهترین روکش دندان در کرج با کیفیت عالی و با استفاده از تجهیزات مدرن 

• دندانپزشکی در گوهردشت | بهترین روکش دندان در کرج •

مرکز دندانپزشکی آوا مفتخر است به عنوان دندانپزشکی در گوهردشت، خدمات زیبایی، دندانپزشکی و همچنین بهترین روکش دندان در کرج را با استفاده از مواد و تجهیزات مدرن و پیشرفته برای شما عزیزان انجام می‌دهد. کامپوزیت یا درمان سریع بدون تراش دندان است که برای از بین بردن نامنظمی‌های کوچک، فاصله‌ی بین دندان‌ها و زردی‌های دندان کاربرد دارد.

به این ترتیب می‌توان دندان‌ها را سفیدتر و بلندتر کرد و مزیت آن نسبت به لمینیت سرامیکی مدت زمان کمتر، هزینه کمتر و عدم تراش دندان است‌ که به سالم ماندن دندان کمک می‌کند البته لمینیت سرامیکی موارد کاربرد خود را دارد و در نامنظمی‌های بیشتر دندانی که نیاز به تغییرات بیشتر است و کاربرد آن الزامی است.

دندانپزشکی در گوهردشت ونیر کانپوزیت توسط دندانپزشکان مجرب و کار آزموده انجام می‌شود که در این کار مهارت منحصر به فردی دارند و از با کیفیت‌ترین مواد و تجهیزات در این کار استفاده می‌شود و این قول به شما داده می‌شود که با لبخندی زیبا و بی نقص کلینیک ما را ترک خواهید کرد.

شما عزیزان می‌توانید به صورت رایگان برای ویزیت به دندانپزشکی در گوهردشت مراجعه کرده و نمونه کارهای زیبایی را مشاهده و انتخاب فرمایید و  لمینیت دندان، لایه‌ای است هم رنگ دندان‌ها، که برای اصلاح رنگ و یا اصلاح طرح دندان‌ها استفاده می‌شود که این روزها یکی از رایج‌ترین درمان‌های ترمیم زیبایی دندانپزشکی نیز به شمار میرود.

این روش در کلینیک روکش دندان در کرج به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای توسط دکتر فهیمه سرزعیم متخصص پروتز انجام می‌شود. دندان یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است، پس برای سلامت و بهداشت دندان‌های خود تلاش کنید.

برای داشتن لبخندی زیبا و دوست داشتنی، با کلینیک آوا در ارتباط باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



karajclinic.com تنها به منظور اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است؛ لذا مسئولیت صحت و سقم اطلاعات به عهده آگهی دهنده می‌باشد.

۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲ _   ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱ ،۰۹۱۰۹۴۳۷۰۳۰ ، ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳

ایمیل: farhikhteweb@gmail.com

 کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه 4 واحد70