;

  • خرید دستگاه لیزر SHR خرید دستگاه لیزر SHR
  • خرید دستگاه لیزر SHR خرید دستگاه لیزر SHR
  • خرید دستگاه لیزر SHR خرید دستگاه لیزر SHR
  • خرید دستگاه لیزر SHR خرید دستگاه لیزر SHR
این مطلب را پسندیدم :

خرید دستگاه لیزر SHR

تلفن همراه: ۰۹۳۸۰۰۱۱۲۰۰

اینستاگرام: mr_laser_co

تلگرام: mr_laser_co

توضیحات

خرید دستگاه لیزر SHR – فروش دستگاه لیزر SHR

توسط شرکت تجهیزات پزشکی مستر لیزریکی از اولین شرکت‌های شناخته شده در زمینه مبادله لیزر و تجهیزات پوست، مو و لاغری در ایران میباشد.

سازندگان دستگاه لیزر SHR مدعی هستند که این شیوه بهترین راه برای رفع موهای زائد بدن است که در واقع با کمترین درد و عوارض جانبی انجام می‌شود.

اس اچ آر در واقع آی پی ال بوده که سیستم  نوری است و برای رفع موهای زائد از طول موج حدود ۶۹۰ استفاده میکند و به راحتی به عمق فولیک مو رسیده و تاثیر خود را اعمال میکند.
دستگاه لیزر SHR به دلیل جذب کمتر در ملانین پوست درد کمتری ایجاد میکند و احتمال سوختگی با آن در مقایسه با لیزر های دیگر تقریبا صفر است
این دستگاه لیزر قیمت بسیار مناسبی نسبت به دستگاههای دیگر دارد و از این رو خرید آن به صرفه‌تر می‌باشد.

با توجه به تخصصی بودن این مجموعه در زمینه انواع لیزرهای پوست، پزشکان محترم می‌توانند این دستگاه‌ها را به صورت نو یا کارکرده به صورت نقد و اقساط با اطمینان خاطر به همراه گارانتی خریداری نمایند.

خرید دستگاه لیزر SHR – فروش دستگاه لیزر SHR


یکی از مزیت‌های این مجموعه پوشش کامل خدمات پشتیبانی با انجام خدمات سریع در محل، مطب یا کلینیک با استفاده از متخصصان و مهندسان مجرب در حوزه تجهیزات پزشکی و زیبایی می‌باشد.

با توجه به فوق تخصصی بودن مجموعه مستر لیزر MR LASER در زمینه لیزر و تجهیزات زیبایی و لاغری پزشکان و مدیران محترم مجموعه های زیبایی می توانند دستگاه لیزر اس اچ آر کارکرده یا آکبند را به صورت نقد و اقساط با اطمینان خاطر با گارانتی طلایی  MR LASER IRAN خریداری نمایند. 

مهمترین مزیت رقابتی شرکت مستر لیزر ایران پوشش کامل خدمات فنی و پشتیبانی ۲۴ ساعته و در محل توسط مهندسان و متخصصان در حوزه تجهیزات پزشکی زیبایی می باشد.

 قیمت لیزر shr 

خرید لیزر اس اچ آر کارکرده

فروش لیزر اس اچ آر استوک

خرید لیزر SHR دست دوم

فروش لیزر اس اچ آر دست دوم

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط



karajclinic.com تنها به منظور اطلاع رسانی در نظر گرفته شده است؛ لذا مسئولیت صحت و سقم اطلاعات به عهده آگهی دهنده می‌باشد.

۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۲ _   ۰۲۶۳۴۲۸۹۰۰۱ ،۰۹۱۰۹۴۳۷۰۳۰ ، ۰۹۱۲۳۶۸۰۹۲۳

ایمیل: farhikhteweb@gmail.com

 کرج – بالاتر از پاساژ مهستان-کوچه بوعلی شرقی (جنب پاساژ نیستان) مجتمع همگامان –طبقه 4 واحد70